Тука ќе најдете кратко објаснување за информациите кои се наоѓаат на ѕидот на гумата.

Што значи 205/55 R16 91 W ?
205 – Ширина на гумата во мм.
55 – Односот на висина и ширина во проценти.
R – Код за типот на гумата (R=радиална гума)
16 - Дијаметар на фелната изразено во цолови.
91 – Индекс на носивост.
W – Брзински индекс (W=270 км/ч)
Други информации кои можат да бидат напишани на ѕидот на гумата:
RF и XL – знаци за појачани гуми, со поголем индекс на носивост.
M+S – знак за зимски гуми (Кал и Снег)

Притисок во гумите


Повеќето оштетувања на гуми се резултат на погрешниот притисок на гумите.
Контролирајте го притисокот секои 2 недели, како и притисокот во резервната гума.
Погрешниот притисок влијае негативно врз управувањето со возилото.
Повеќето возила имаат табела за правилниот притисок која се наоѓа кај капакот за гориво или во вратите.
Во сервисот Stop&Go ви нудиме полнење на гумите со азот. Предноста на таквото полнење со азот е во тоа
што азотот го намалува триењето внатре во гумата, а со тоа го продолжува векот на траење на гумата и ја намалува потрошувачката на гориво.
Исто така азотното полнење го држи поконстантен притисокот на гумите, така што притисокот на
гумите во ваков случај се контролираат на 2 месеци.

Длабочина на газната површина

Експертите докажаа дека на мокар пат гума со 1,6 мм длабочина на газната површина има два пат
и подолг пат на запирање од гума со 8мм длабочина на газната површина.
Покрај продолжениот пат на запирање, се зголемува и опасноста од аквапланинг.
Наш предлог:
Летни гуми со помала длабочина од 3мм да се заменат.
Зимски гуми со помала длабочина од 4мм да се заменат.
Контролирајте ја длабочината секои 4 недели.

Ротација на гумите

Гумите кои се наоѓаат на погонската осовина се абат повеќе. Затоа треба тркалата по препорака од производителот
на возилото да се ротираат за да се постигне еднакво абење (трошење) на гумите.

Век на траење на гумите


На ѕидот на секоја гума е ставен знакот DOT, кој дава информација за година на производство на гумата.
Првите два броја даваат информација за неделата а вторите два на годината на производство.
На пример (0107) = прва недела 2007 година.

Кога треба гумата да не се вози повеќе?

Со добро лагерување гума до 5 години стара може да се продава како нова гума.
Резервните гуми постари од 6 години можат да се употребуваат само ограничен број на километри (до првиот вулканизер).
Гуми постари од 10 години не се употребуваат повеќе и преставуваат опасност.

Зошто нови, а не користени/обновени гуми?

Не само што оптички новите гуми се подобри. Со поголемата длабочина на газната површина се
зголемува сигурноста и комфортот како и се намалува бучавоста.
Новите гуми се проверени од производителите и е издадена гаранција.
Кај користените/обновените гуми сепак не знаете како е гумата возена пред да биде обновена
на пример дали е оштетена на виталните места кои не можат да се поправат,
со што може да дојде до експлозија на гумата за време на управувањето.